Η Νάπολι είναι πρωταθλήτρια Ιταλίας έπειτα από αναμονή 33 χρόνων και η πόλη το πανηγυρίζει διπλά, όπως δείχνουν και οι αριθμοί.
Σε αρκετές περιπτώσεις συνηθίζουμε να λέμε για μια ομάδα ότι έχει την υποστήριξη μιας ολόκληρης πόλης. Λίγες, όμως, είναι οι περιπτώσεις στις οποίες πραγματικά μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο. Και η συγκεκριμένη είναι μία από αυτές. Οχι ότι στη Νάπολη δεν υπάρχουν οπαδοί και άλλων ομάδων, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία είναι Νάπολι. Και το ζουν έντονα, πολύ έντονα. Η πόλη, με λίγα λόγια, επενδύει στην ομάδα και η ομάδα φροντίζει τώρα ώστε να πάρει στην πόλη λεφτά. Πολλά. Το δείχνουν και οι αριθμοί άλλωστε.
Από τις 25 Απριλίου μέχρι και τις 4 Μαΐου, ημέρα που κατακτήθηκε το πρωτάθλημα, οι τουρίστες ήταν περισσότεροι κατά 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Παράλληλα, όπως αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ, υπάρχει sold out στα ξενοδοχεία πλέον για αρκετές εβδομάδες. Και δεν είναι sold out από Ιταλούς αλλά από ξένους, οι οποίοι αποφασίζουν να ταξιδέψουν στην πόλη του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα. Η επίσκεψη στους τοίχους με την προσωπογραφία του Αργεντίνου είναι must για κάθε τουρίστα, ενώ πουλάνε τρελά τα προϊόντα, κάθε λογής, που έχουν βγάλει οι ντόπιοι με το σήμα του scudetto και τον αριθμό 3.
Σύμφωνα με τους αριθμούς, στην πόλη έχουν καταφτάσει περισσότεροι από 400.000 ξένοι την τελευταία εβδομάδα και αυτό τα λέει όλα! Δείχνει, επιβεβαιώνει βασικά, πόσο σημαντική είναι για την πόλη η ομάδα. Εξηγεί με τον καλύτερο τρόπο το γιατί όλοι στην πόλη, είναι ή όχι οπαδοί των Παρτενοπέι, βγαίνουν κερδισμένοι από μια επιτυχία όπως αυτή. Και ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στη σημαντική αύξηση που παρατηρείται και σε ό,τι αφορά τους επισκέπτες από Κορέα μετά τη μεταγραφή του Μιν-Τζάε Κιμ, ο οποίος εντυπωσίασε στη φετινή Serie A.