Η Νάπολι έβγαλε συγκεκριμένο αριθμό εισιτηρίων διαρκείας προς πώληση και θα γίνει sold out σε χρόνο-ρεκόρ τελικά.
Οι υπόλοιπες ομάδες της Serie A είχαν βγάλει εδώ και καιρός προς διάθεση τις κάρτες για τη νέα σεζόν. Και από εκεί και πέρα, σε κάποιες πάει καλά ή πολύ καλά η διάθεση, σε άλλες όχι και τόσο. Εξαρτάται από το κλίμα που υπάρχει, τις τιμές, τις σχέσεις με τη διοίκηση κλπ. Η πρωταθλήτρια, όμως, ακολούθησε διαφορετική τακτική. Δεν έβγαλε, δηλαδή, προς πώληση τα διαρκείας από τις αρχές του καλοκαιριού αλλά εδώ και 2-3 μέρες. Και δεν έβγαλε εισιτήρια διαρκείας που να αντιστοιχούν στη συνολική χωρητικότητα του Stadio Diego Armando Maradona αλλά λιγότερα. Για την ακρίβεια, η Νάπολι αποφάσισε να διαθέσει 25.000 διαρκείας, θέλοντας έτσι, όπως εξήγησε το αρμόδιο τμήμα του κλαμπ, να δείξει σεβασμό σε όσους οπαδούς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν διαρκείας.
Αυτά τα 25.000 κομμάτια, λοιπόν, θα φύγουν σε χρόνο-ρεκόρ. Βασικά, όπως αναφέρει ο ιταλικός Τύπος, σχεδόν 24.000 κάρτες έφυγαν μέσα σε δύο μέρες! Οπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, επομένως, δεν θα αργήσουν να φύγουν και τα υπόλοιπα 1000. Ετσι, το καλοκαίρι του 2023 οι Ναπολιτάνοι θα γράψουν sold out στα διαρκείας. Τεράστια η διαφορά, δηλαδή, σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι, όταν τα διαρκείας δεν έφευγαν με τίποτα. Λιγότερα από 10.000 είχαν διαθέσει πέρυσι οι Παρτενοπέι και αυτό τα λέει όλα για την αλλαγή κλίματος. Παράλληλα, όμως, αυτή η τρέλα στα διαρκείας, αυτός ο ξεσηκωμός του κόσμου, δείχνει και τις απαιτήσεις που θα υπάρχουν τη νέα σεζόν.
Η Νάπολι δεν παίζει, πλέον, κυνηγώντας το όνειρο. Η Νάπολι είναι πρωταθλήτρια. Και από τη στιγμή που είναι πρωταθλήτρια, ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις. Αρα και η πίεση προς όλους. Και αυτό θα είναι ο Νο1 αντίπαλος για την ομάδα του Ρούντι Γκαρσία τη νέα σεζόν.
Διαβάστε τα νέα της Νάπολι στο italians.gr
Πηγή φωτογραφίας: Επίσημος λογαριασμός της Νάπολι στο Twitter