Μεγάλη εντύπωση, όχι θετική, προκαλεί η εκτίμηση του γενικού διευθυντή του Pro Evolution Soccer για τους οπαδούς του μέλλοντος.
Στις δηλώσεις του Αντρέα Ανιέλι που παρουσίασε το italians.gr, υπήρχε μια αναφορά στα αποτελέσματα ερευνών που έγιναν. Ερευνες που δείχνουν ότι οι νέοι οπαδοί υποστηρίζουν… δύο ομάδες. Ή ότι υποστηρίζουν παίκτες και όχι ομάδες. Ή ότι στις ηλικίες 16-24 ετών το 40% δεν ασχολείται με το ποδόσφαιρο.
Ανησυχητικά όλα αυτά, αλλά υπάρχουν κι άλλα. Και προκαλούν ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση, γιατί δείχνουν ότι το gaming είναι πιο σημαντικό από το ποδόσφαιρο για τη νέα γενιά. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με μια σειρά…
Παρακάτω θα δείτε μια φωτογραφία του Κουαδράδο από το φετινό Γιουβέντους – Βερόνα. Παιχνίδι στο οποίο οι μπιανκονέρι φόρεσαν την… 4η φανέλα τους, ενώ έχουν τρεις. Πώς γίνεται αυτό; Γίνεται, γιατί η φανέλα που φόρεσαν, είναι μια φανέλα που έβγαλε το Pro Evolution Soccer αποκλειστικά για το παιχνίδι. Απλά, η Γιούβε τη φόρεσε για να διαφημίσει το παιχνίδι.
Το ίδιο πράγμα κάνει το Pro Evolution Soccer και με τα άλλα μεγάλα ποδοσφαιρικά κλαμπ με τα οποία έχει συμφωνία. Βγάζει, δηλαδή, μια έξτρα φανέλα, δική του, αποκλειστικά για το παιχνίδι. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το θέμα είναι τι θα γίνει από εδώ και πέρα όμως…
Και αυτό που θα γίνει, σύμφωνα με τον Μανορίτο Χοσόντα, General Manager του PES, είναι το απίστευτο: Οι οπαδοί του μέλλοντος θα αγοράζουν περισσότερες από αυτές τια φανέλες και λιγότερες από τις κανονικές των ομάδων τους.
Τι δείχνουν οι έρευνες της Konami
Μιλώντας στη Gazzetta dello Sport, ο Χοσόντα ανέλυσε το πόσο σημαντικό έδαφος κερδίζει το gaming, το ψηφιακό ποδόσφαιρο σε σχέση με το κανονικό. Και για να γίνει ακόμη πιο πειστικός, αναφέρθηκε στις φανέλες.
«Φέτος, ως Pro Evolution Soccer, πλασάραμε μια δική μας φανέλα για τη Γιουβέντους και τη Μπαρτσελόνα. Θα ακολουθήσουν και για άλλες ομάδες. Η Konami πιστεύει ότι η σχέση ανάμεσα στο ψηφιακό και στο πραγματικό ποδόσφαιρο γίνεται όλο και πιο στενή. Οι έρευνες που κάνουμε, μας δείχνουν ότι στο μέλλον οι ψηφιακές φανέλες, αυτές που σχεδιάζουμε για το παιχνίδι, θα κάνουν περισσότερες πωλήσεις από τις κανονικές».
Να δούμε τι άλλο θα δούμε…
Διαβάστε στο italians.gr
Ο Ανιέλι στρώνει το έδαφος για να γίνουν αλλαγές στο ποδόσφαιρο
Πηγή φωτογραφίας: Επίσημος λογαριασμός της Γιουβέντους στο Twitter