Ένα ομολογουμένως απίστευτο περιστατικό αντιμετώπισε ζευγάρι που έκανε διακοπές στην Ιταλία. Μαγαζί τους χρέωσε με επιπλέον δύο ευρώ το κόψιμο τοστ στη μέση και μάλιστα αιτιολόγησε το λόγο, υποστηρίζοντας πως έπραξε σωστά.
Ας δούμε ακριβώς τι έγινε. Το ρεπορτάζ της repubblica.it αναφέρει πως το ζευγάρι έκανε ανάρτηση στο Trip Advisor, εξηγώντας πως πήγε για διακοπές στη λίμνη Κόμο, στον ιταλικό βορρά, όταν αποφάσισε να επισκεφθεί ένα μαγαζί στο Gera Lario. Εκεί, μεταξύ άλλων παρήγγειλαν και ένα τοστ, ζητώντας να κοπεί στη μέση. Όταν πήγαν να πληρώσουν, διαπίστωσαν ότι στον λογαριασμό υπήρχαν δύο ευρώ παραπάνω. Η διαφορά μεταξύ τιμής καταλόγου και απόδειξης, οφειλόταν στο αίτημα που έκαναν νωρίτερα.
Κάλεσαν το σερβιτόρο και όταν ανέφεραν πως κάτι είναι λάθος, εκείνος τους απάντησε ότι είναι λογικό να πληρώσουν παραπάνω. Συγκεκριμένα, είπε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει δύο πιατάκια και όχι μόνο ένα για να σερβίρει τα δύο κομμάτια του τοστ στους πελάτες και ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει ακόμη και μία επιπλέον χαρτοπετσέτα.
Όπως είναι φυσικό, το περιστατικό έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στο διαδίκτυο, με ορισμένους να αναφέρουν ότι αρκετές επιχειρήσεις κόβουν το τοστ στη μέση, χωρίς να χρειάζεται να το ζητήσει ο πελάτης και ότι δεν υπάρχει παραπάνω χρέωση.