Μπορεί στο γήπεδο ο Ρομέλου Λουκάκου να είναι αντίπαλος με την οικογένεια Ανιέλι, αλλά έξω από αυτό είναι συμπαίκτες.
Ο Βέλγος φορ της Ιντερ έχει πάρει κατά πολύ τα πάνω του στον 1,5 χρόνο που είναι στην Ιταλία. Ανέκαθεν ήταν πολύ καλός φορ, αλλά στους νερατζούρι έχει… απογειωθεί. Και αυτό φαίνεται όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και εξωαγωνιστικά.
Ο Λουκάκου γενικά σαν brand κερδίζει συνεχώς πόντους και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από την οικογένεια Ανιέλι. Ετσι, αποφάσισαν να του κάνουν πρόταση και η απάντησή του ήταν θετική. Τι αφορούσε η πρόταση; Να είναι ο πρωταγωνιστής σε διαφήμιση για μια από τις επιχειρήσεις τους και συγκεκριμένα για το νέο μοντέλο της Maserati.
Η συγκεκριμέν φίρμα ανήκει -κι αυτή- στους Ανιέλι. Δηλαδή στη FIAT (FCA), η οποία συγχωνεύτηκε με την Peugeot, για να δημιουργηθεί η Stellantis. Ετσι ονομάστηκε η συνεργασία των δύο πλευρών που τους φέρνει πλέον στην 4η θέση παγκοσμίως στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Το μήνυμα του Big Rom
Ο Λουκάκου, λοιπόν, επιλέχθηκε από τους Ανιέλι για τη νέα διαφήμιση της Maserati, με τον ίδιο να ποστάρει το βίντεο. Στο οποίο, καθώς οδηγάει στους δρόμους του Μιλάνο, στέλνει και το μήνυμά του.
«Ολοι παίζουν ποδόσφαιρο. Δεν έχουν όλοι όμως την ευκαιρία να γίνουν οι καλύτεροι της γενιάς τους. Αν θες να πετύχεις τους στόχους σου, πρέπει να έχεις ταλέντο και νοοτροπία», λέει χαρακτηριστικά. Αυτά που έχει, δηλαδή, η Maserati.
Οσο για το σχόλιο με το οποίο συνόδευσε την ανάρτησή του, ήταν το εξής: «Το ταλέντο είναι η μηχανή και η νοοτροπία είναι το γκάζι. Με την Maserati Levante Trofeo έχω περισσότερα κοινά από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε».
Οπως και να έχει, όσο καλά κι αν τα λένε εκτός γηπέδου Λουκάκου και Ανιέλι, εντός παραμένουν αντίπαλοι. Με τον Βέλγο να είναι ο ηγέτης της Ιντερ που απειλεί να βάλει τέλος στην κυριαρχία της Γιουβέντους.
Διαβάστε τα νέα των Ιντερ και Γιουβέντους στο italians.gr
Πηγή φωτογραφίας: Επίσημος λογαριασμός της Ιντερ στο Twitter