Η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της Μίλαν ολοκληρώθηκε νωρίς αφού οι οπαδοί τα αγόρασαν όλα, στηρίζοντας ομάδα και διοίκηση.
Η απόλυση του Πάολο Μαλντίνι ήταν ένα σοκ για όλους. Ακόμη και για όσους δεν υποστηρίζουν τους Ροσονέρι. Σαν να μην έφτανε αυτό, ήρθε στη συνέχεια η πώληση του παίκτη που όλοι πίστευαν ότι θα γινόταν σημαία. Η πώληση του Αλεσάντρο Τονάλι. Γεγονός που δεν ενόχλησε και πολύ τους οπαδούς των άλλων ομάδων, ενόχλησε όμως πάρα πολύ αυτούς της Μίλαν. Ηταν δύο γεγονότα τα οποία ξενέρωσαν τον κόσμο ενώ στα social media είχε αρχίσει μία καμπάνια κατά της διοίκησης. Κατά της ιδιοκτησίας, για την ακρίβεια. Μία καμπάνια υπέρ της… μη αγοράς εισιτηρίων διαρκείας, της αποχής από το γήπεδο. Μία καμπάνια που δεν πέτυχε τελικά και η απόδειξη έρχεται από την ανακοίνωση του κλαμπ με τα διαρκείας.
Οι Μιλανέζοι έβγαλαν 41.500 κομμάτια προς διάθεση και τελικά έγινε sold out. Και μάλιστα έγινε sold out πολύ γρήγορα. Πολύ πιο γρήγορα από ό,τι θα περίμενε και Τζέρι Καρντινάλε. Μία δυνατή απάντηση από τους οπαδούς των Ροσονέρι, οι οποίοι δείχνουν έτσι ότι είναι και θα παραμείνουν δίπλα και στην ομάδα και στη διοίκηση, την ιδιοκτησία. Παράλληλα, με το sold out στα εισιτήρια διαρκείας έγινε και μια καλή… οικονομική ένεση για το κλαμπ, αφού μπήκαν καλά λεφτά στο ταμείο. Και από εκεί και πέρα, ο λόγος περνάει στους υπόλοιπους, οι οποίοι θα αγοράζουν εισιτήρια για τον κάθε αγώνα στην ελεύθερη διάθεση που θα γίνεται.
Διαβάστε τα νέα της Μίλαν στο italians.gr
Πηγή φωτογραφίας: Επίσημος λογαριασμός της Μίλαν στο Twitter