Ο Αντόνιο Κόντε αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Νάπολι και οι λόγοι, σύμφωνα με το Sky Italia, είναι τρεις.
Το καλοκαίρι του 2024 ο 56χρονος τεχνικός υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με τους Παρτενοπέι, οι οποίοι μόλις είχαν τερματίσει στη 10η θέση. Στην πρώτη του σεζόν στην ομάδα, ο Κόντε την οδήγησε στην κατάκτηση του 4ου πρωταθλήματος της ιστορίας τους, στη δεύτερη όμως δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 2η θέση και την κατάκτηση του Σούπερ Καπ. Αν και έχει συμβόλαιο και για την επόμενη σεζόν, αποφάσισε τελικά να αποχωρήσει και σύμφωνα με το Sky Italia είναι τρεις οι λόγοι για αυτή την απόφασή του.
Ο πρώτος, είναι το γεγονός ότι δεν μπορεί να συνεργαστεί με το ιατρικό τιμ της Νάπολι. Ο Κόντε έκανε πολλές φορές μέσα στη σεζόν παράπονα δημοσίως για την καθυστέρηση στην επιστροφή των τραυματιών, οι οποίοι ήταν πολλοί, πάρα πολλοί. Η συμπεριφορά του δεν άρεσε καθόλου στο ιατρικό επιτελείο και γενικά το κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι το χειρότερο δυνατό. Ο δεύτερος, είναι το γεγονός ότι ο προπονητής θεωρεί πως στις μεταγραφικές περιόδους, τόσο το περασμένο καλοκαίρι όσο και τον Ιανουάριο, το κλαμπ δεν έκανε όσα μπορούσε.
Ο τρίτος λόγος είναι το γεγονός ότι δεν πιστεύει, πλέον, τόσο πολύ στο ρόστερ, έχοντας πολλά παράπονα από αρκετούς παίκτες. Κατά τη διάρκεια της σεζόν άλλωστε, μετά την ήττα στη Μπολόνια, ο Κόντε είχε πει πως αισθανόταν προδομένος από τους παίκτες του. Παράπονα, με τη σειρά τους, είχαν και έχουν και οι παίκτες από τον προπονητή, οπότε υπολογίζοντάς τα όλα αυτά, αποφάσισε πως το καλύτερο είναι να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν.
Διαβάστε τα νέα της Νάπολι στο italians.gr
Πηγή φωτογραφίας: Επίσημος λογαριασμός της Νάπολι στο Twitter

