Ο Αντόνιο Κόντε αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Νάπολι και ο Κέβιν Ντε Μπρόινε χαίρεται γι’ αυτό και δεν το κρύβει στις δηλώσεις του.
Το περσινό καλοκαίρι ο Βέλγος επιθετικός χαφ ήταν το μεγάλο όνομα που υπέγραψε στους Παρτενοπέι, με στόχο να τους οδηγήσει στο δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα. Η σεζόν, όμως, δεν ήταν καθόλου καλή για τον ίδιο, έχοντας να αντιμετωπίσει και τους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν, μετρώντας συνολικά 21 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, με απολογισμό 5 γκολ και 4 ασίστ. Όπως και να έχει, οι Ναπολιτάνοι τερμάτισαν τελικά στη 2η θέση της Serie A, ο προπονητής αποφάσισε να φύγει αν και είχε συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο και ο Ντε Μπρόινε θεωρεί πως αυτό ήταν το σωστό.
Ο 34χρονος άσος, ο οποίος έχει συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο με τη Νάπολι, έκανε δηλώσεις και δεν έκρυψε τη χαρά του για αυτό που έγινε. «Ο Κόντε δεν έπρεπε να παραμείνει, κατά τη γνώμη μου. Ηταν μια δύσκολη χρονιά. Η αντίληψή του για το ποδόσφαιρο είναι διαφορετική από τη δική μου. Το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι διασκεδαστικό, το περσινό καλοκαίρι μου είχαν πει ότι θα παίζουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, αλλά αυτό το κάναμε σπάνια. Το να παίζουμε με 5-4-1 δεν είναι το μάξιμουμ. Ο πρώτος σκόρερ της ομάδας έβαλε μόνο 10 γκολ», ήταν τα λόγια του Ντε Μπρόινε, ο οποίος θα έχει πλέον προπονητή τον Μασιμιλιάνο Αλέγκρι. Μπορεί και όχι όμως…
Όχι επειδή θα χαλάσει η συμφωνία του Ιταλού τεχνικού με τον Αουρέλιο Ντε Λαουρέντις, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί όπως τονίζουν τα ιταλικά ΜΜΕ, αλλά επειδή δεν είναι σίγουρο ότι θα παραμείνει ο Βέλγος. «Εχω συμβόλαιο για ακόμη ένα χρόνο αλλά θέλω να μιλήσω με τη διοίκηση. Νομίζω πως είναι σημαντικό να κάνουμε μια συζήτηση για το πώς θα πρέπει να παίζουμε», είπε σχετικά.

